Hoe het werkt

Ben je na verloop van tijd toe aan een nieuw device? Dat komt goed uit, want bij swap.nl kun je je device elk device swappen naar een beter of nieuwer model!

We leggen je stap voor stap uit hoe je jouw nieuwe device kunt swappen:

1.      Maak een account aan op swap.nl.

2.      Kies in de shop jouw nieuwe telefoon, tablet of laptop.

3.      Je bestelling wordt aangevraagd.

4.      Als je bestelling geaccepteerd is sturen wij jouw nieuwe device binnen 3 dagen naar je toe.

5.      Veel plezier met je nieuwe swap device!

Maak je gebruik van de mogelijkheid van gespreid betalen, maar wil je tussentijds swappen? Omdat je voor je studie of werk toch die betere processor wil, of toch die betere camera wil voor je vakantie? Dan kun je bij swap.nl jouw oude device naar ons opsturen, wij controleren het device en maken het geld naar jou over zodat jij weer een nieuw swapdevice kunt bestellen. Waarbij je kan kiezen om direct zelf het verschil bij te betalen, of je kan jouw Tinka limiet aanpassen.

Al onze devices worden na ieder gebruik op 60 punten gecheckt, helemaal schoongemaakt en waar nodig gerepareerd. Zo heeft iedere swapper een mooi en goedwerkend toestel!

Zoek op onze site het voor jou meest geschikte toestel, en voorzie het van de juiste accessoires. Je kan vervolgens direct via onze kassa afrekenen, maar wij bieden je ook de mogelijkheid aan om gespreid te betalen. Wij werken hiertoe samen met Tinka.
Mocht je gespreid willen betalen dan kan jij dit bij “Kies je betaalmethode” aangeven.
Tinka checkt dan samen met jou je gegevens. Kom je in aanmerking voor gespreid betalen dan kan je direct je krediet aanvragen. Zodra je de kredietovereenkomst van Tinka hebt ontvangen en je hiermee akkoord bent gegaan, versturen wij jouw bestelling.

Swap.nl werkt intensief samen met Tinka. Tinka haar kernwaarden sluiten naadloos aan bij de filosofie van swap.nl.

Waarom TINKA?

·        TINKA verstrekt verantwoord krediet.

·        TINKA is volledig transparant.

·        TINKA hanteert heldere voorwaarden.

·        Bij TINKA kan je flexibel / versneld zonder boetes afbetalen.

Garantie

Wanneer je bij ons swapklant wordt, gaan wij ons uiterste best voor jou doen om je zo mobiel mogelijk te houden

Wanneer het device dan binnen 2 jaar defect raakt, heb je volgens de garantie* recht op gratis reparatie.
Je kan de schade bij ons melden; we sturen je direct een retourlabel om jouw device naar ons op te sturen. Wij beoordelen of de schade onder de garantie valt, en laten dit aan jou weten. Wij repareren het toestel dezelfde dag en sturen hem direct weer naar jou terug. Mocht het toestel een langere reparatietijd in beslag nemen, dan sturen wij jou direct in overleg een vervangend toestel.

(*) Wat valt er onder de garantie?

Een device moet, volgens de wettelijke garantie, voldoen aan de verwachting die je ervan hebt. Wel moet je het device op de juiste manier gebruiken. Wanneer het device dan binnen 2 jaar defect raakt, heb je volgens de garantie recht op gratis reparatie. Een device moet, volgens de wettelijke garantie, voldoen aan de verwachting die je ervan hebt.

Problemen met onderstaande zaken vallen onder de garantie van 6 maanden:
Oplader;
Accu/batterij (bij snel leeglopen of warm worden);
Headphones (indien via ons aangeschaft).

24 maanden garantie heeft u op:
Microfoon / luidspreker (met uitzondering van stof- of vochtschade);
WiFi en problemen met netwerkverbinding;
Problemen met het moederbord;
Touchscreen (wanneer deze gedeeltelijk of helemaal niet meer werkt).